Meta wprowadza do oferty usługę płatnego weryfikowania kont

Firma Meta wprowadziła wczoraj do oferty płatną usługę noszącą nazwę Meta Verified, dzięki której użytkownicy Instagrama i Facebooka mogą szybko weryfikować swoje tożsamości. To stosowana już przez inne firmy usługa tego typu (patrz Twitter Blue), znana jako niebieski znacznik (blue badge).

Usługa została na razie wdrożona w dwóch krajach (w Nowej Zelandii i Australii) gdzie , kosztuje 11,99 USD miesięcznie (w Internecie) lub 14,99 USD (w systemie iOS). Firma jak dotąd nie zadeklarowała, kiedy z podobnej usługi będzie można korzystać na urządzeniach Android. Usługa subskrypcji będzie również oferować ulepszoną ochronę przed podszywaniem się pod inne osoby i bezpośredni dostęp do obsługi klienta.

Firma zapowiada, że usługa Meta Verified zostanie wkrótce uruchomiona w kolejnych krajach. Usługa Meta Verified pojawia się kilka miesięcy po tym, jak Elon Musk wprowadził podobne rozwiązanie do Twittera (Twitter Blue), mając nadzieję iż stanie się ona głównym motorem przychodów tej sieciowe usługi. Była ona wcześniej oferowana wyłącznie osobom publicznym, takim jak biznesmeni, aktorzy, muzycy, sportowcy czy dziennikarze. Musk skrytykował ten pomysł, argumentując, że funkcja powinna być dostępna dla wszystkich.

Zobacz również:

  • Czy Elon Musk reaktywuje usługę Vine?
  • Rzecznik Mety skazany przez rosyjski sąd na sześć lat więzienia
  • Meta będzie znakować szkodliwe treści generowane przez AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200