Magdalena Kotlarczyk u sterów Google Polska
-
- Marta Tomczyńska,
- 01.07.2021, godz. 16:49
Magdalena Kotlarczyk pierwszego lipca br. została szefową Google Polska. Do firmy dołączyła w 2011 r., a od 2017 r. zarządzała polskim działem sprzedaży.

Magdalena Kotlarczyk
Dotychczas funkcję szefa polskiego oddziału Google tymczasowo sprawował Artur Waliszewski, który łączył tę rolę ze stanowiskiem dyrektora biznesowego korporacji regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Pozostanie on teraz na stanowisku regionalnego dyrektora. Wcześniej dyrektor Google Polska była Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, która od lipca 2019 roku została globalną dyrektor działu Google for Startups.
Obecnie u sterów firmy w Polsce stanie Magdalena Kotlarczyk. Karierę zaczynała w Procter & Gamble, gdzie zajmowała szereg stanowisk w biurach firmy w Europie. Pracując w Londynie, Genewie i Warszawie, odpowiadała m.in. za marketing produktów z segmentu zdrowia i higieny, a następnie kierowała działem digital marketingu w regionie Europy Środkowej.
Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.
– zapowiada Magdalena Kotlarczyk.– Naszym celem jest wspieranie szybszego rozwoju polskich firm – od tych najmniejszych, po największe przedsiębiorstwa
– dodaje nowa Country Director.– Jeszcze silniej będziemy stawiać na współpracę z naszymi lokalnymi partnerami w Polsce, w tym agencjami i organizacjami branżowymi, jednocześnie kontynuując nasze programy skierowane także do małych i średnich przedsiębiorstw
W kwietniu br. uruchomiono najnowszą inwestycję firmy w Polsce – region Google Cloud. Google w Polsce działa od 2006 r. Warszawskie biuro jest centrum biznesowym firmy na cały region Europy Środkowo-Wschodniej oraz największym centrum inżynieryjnym Google Cloud w Europie.