MCX otworzy oddział w Londynie

Warszawska firma zamierza sprzedawać w Europie Zachodniej swoje rozwiązania do budowy call center i systemy e-learningowe. Jeszcze w tym roku MCX chce utworzyć oddział w Londynie na zasadach spółki joint venture z brytyjskim partnerem.

Warszawski MCX zamierza oferować w Europie Zachodniej swoje rozwiązania do budowy call center. Dlatego też w Londynie ma powstać w przyszłym roku oddział utworzony na zasadach joint venture z brytyjskim partnerem. Tymczasem w ubiegłym tygodniu firma otworzyła piąty oddział polski w Poznaniu.

MCX podpisał niedawno umowę z Oracle Polska w zakresie wdrożeń rozwiązań CRM, oferowanych wspólnie z własnymi systemami call center. Firma jest także partnerem IFS Poland w zakresie wdrożeń pakietu ERP - IFS Applications. "Współpraca z Oracle to rozszerzenie naszej oferty w zakresie systemów wspomagania kontakty z klientem" - mówi Piotr Wiśniewski, prezes zarządu MCX. Firma na razie nie planuje podpisywania kolejnych umów partnerskich w zakresie sprzedaży oprogramowania.

Wkrótce MCX zamierza podpisać umowę na wdrożenie CRM w jednej z instytucji finansowych. Jest to część trwającego projektu wdrożenia systemu telekomunikacyjnego i call center. Systemy do budowy telefonicznych centrów obsługi klienta MCX są wdrażane m.in. w Banku Gospodarki Żywnościowej i towarzystwie ubezpieczeniowym Zurich.

MCX spodziewa się na koniec roku przychodów na poziomie 90-100 mln zł (84 mln zł rok wcześniej). W kwietniu br. firma sprzedała wszystkie swoje udziały w firmie Quante Pouyet Polska, która zajmowała się dystrybucją podzespołów telekomunikacyjnych. Została ona zakupiona przez firmę Quante AG, będącej obecnie w grupie 3M. Wartości kontraktu nie ujawniono. "Jest to część naszej strategii związanej z odejściem od dystrybucji na rzecz projektów integracyjnych" - wyjaśnia Piotr Wiśniewski.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200