MCI inwestuje w m-commerce

Za 0,4 mln zł fundusz objął 40% udziałów w poznańskiej spółce One-2-One tworzącej rozwiązania m-commerce. Na inwestycje w nowe przedsięwzięcia MCI przeznaczy w br. 3 mln zł.

Za 0,4 mln zł MCI Management objął 40% udziałow w spółce One-2-One. Poznańska firma, powstała w 2001 r., tworzy rozwiązania m-commerce. Jej najbardziej znanym produktem jest serwis internetowy dla użytkowników telefonów komórkowych SuperSMS.pl. Spółka jest również twórcą platformy obsługującej komunikację stacji radiowych ze słuchaczami poprzez SMS-y. Jak utrzymują założyciele One-2-One z aplikacji Radio.SuperSMS.pl korzysta ok. 30 rozgłośni w Polsce.

Ubiegły rok spółka zamknęła przychodami w wysokości 213 tys. zł. "Środki uzyskane od MCI pozwolą na poszerzenie gamy produktów i skali działania firmy" - powiedział Tomasz Długiewicz, prezes One-2-One. Prognozy na obecny rok zakładają uzyskanie co najmniej 1 mln zł przychodu. Spółka zamierza koncentrować działalność na rynku telefonii komórkowej, który – zdaniem przedstawicieli firmy- jest bardziej ustabilizowany i cechuje się znacznie większą dynamiką wzrostu, niż branża internetowa.

Zobacz również:

  • Yahoo kupiło kolejną platformę informacyjną
  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes

W br. fundusz MCI planuje wydać na nowe przedsięwzięcia w sumie do 3 mln zł, a 7 mln na dokapitalizowanie spółek portfelowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200