Ludzie biznesu powołali do życia własną sieć społecznościową

W Polsce powstała nowa sieć społecznościowa, która skupia przedsiębiorców, managerów, inwestorów i założycieli nowo powstałych firm. Platforma jest płatna, a jej użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji sieciowych, szkoleń i webinarów oraz konsultacji z psychologiem.

Sieć społecznościowa

Platrorma Founders.pl – bo tak brzmi jej internetowa nazwa – skierowana jest do społeczności biznesowej i została stworzona z myślą o stworzeniu ekosystemu wspierającego tę grupę zawodową. Bartosz Ferenc (współzałożyciel serwisu) mówi, „Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych”.

Founders.pl została zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić nie tylko budowanie relacji, wymianę opinii czy mentoring, lecz także poszerzanie wiedzy i rozwijanie kompetencji. Dwa ostatnie elementy są wyróżnikiem i zarazem największą zaletą serwisu.

Zobacz również:

Na uwagę zasługuje również fakt, że dyskusja jest moderowana i podzielona na kanały tematyczne. Użytkownik nie musi więc przedzierać się przez dziesiątki bezwartościowych, autopromocyjnych postów i śledzić wątków niemieszczących się w profilu jego zainteresowań.

Społeczność Founders.pl już liczy już sobie ponad 200 użytkowników, którzy regularnie biorą udział w prowadzonych na żywo warsztatach, sesjach szkoleniowych i tematycznych dyskusjach. Już teraz na serwisie znajduje się repozytorium usystematyzowanej wiedzy w postaci kilkudziesięciu godzin nagrań, a baza ta systematycznie rośnie.

Silną stroną serwisu jest również lista zweryfikowanych ekspertów biznesowych, z którymi można nawiązać relację, przedyskutować wyzwania przed jakimi stoi organizacja lub poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. „Founders.pl powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców”, mówi współzałożyciel platformy Michał Bąk dodając, że podpisana już została pierwsza umowa współpracy pomiędzy użytkownikami Founders.pl, którzy poznali się dzięki serwisowi. Nowo powstała platforma funkcjonuje na podstawie coraz popularniejszego modelu subskrypcyjnego.


TOP 200