Lotus zapowiada promocje dla klientów konkurencyjnych aplikacji

Lotus Development przedstawił plany przejęcia użytkowników innych platform komunikacyjnych. Program kompleksowego, "przesiadkowego" serwisu nosi nazwę SmartMove.

Lotus Development przedstawił plany przejęcia użytkowników innych platform komunikacyjnych. Program kompleksowego, "przesiadkowego" serwisu nosi nazwę SmartMove.

SmartMove, zainaugurowany w tym tygodniu na konferencji Lotusphere, ma pomóc w jednoetapowej migracji użytkowników z różnych systemów komunikowania się na Lotus Notes. A jest o co walczyć - szacunki określają ten rynek na 67 do 70 mln użytkowników.

Duzi klienci będą tradycyjnie obsługiwani przez Lotusa i IBM. Jednak Lotusowi zależy najbardziej na pozyskaniu nowych klientów wśród małych i średniej wielkości przedsiębiorstw. Aby do nich dotrzeć, Lotus skorzysta na świecie z pomocy integratorów systemów oraz sprzedawców. Na razie Lotus ma kilkuset takich partnerów, spodziewa się jednak, że liczba ta wzrośnie do około 1500.

Partnerzy Lotusa w SmartMove otrzymają jako wsparcie światową kampanię reklamową, która pochłonie wiele milionów USD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200