Lepsza współpraca producenta napojów z partnerami

Firma Hoop Polska wdraża platformę integracyjną, która ma pozwolić na zautomatyzowanie wymiany danych handlowych z dystrybutorami.

Rozwiązanie firmy będzie wykorzystywane głównie w kontekście obsługi zamówień, wymiany informacji o stanach magazynowych dystrybutorów i odsprzedaży. Docelowo platforma Connector będzie obsługiwała kilkudziesięciu dystrybutorów, posiadających blisko 200 oddziałów na terenie Polski.

Zastosowanie oprogramowania pozwoli na zoptymalizowanie poziomu zapasów u producenta i dystrybutorów napojów Hoop oraz na usprawnienie procesów zarządzania łańcuchem dystrybucji i planowania produkcji. "Oprócz poprawy relacji z dystrybutorami liczymy na optymalizację kosztów związanych z produkcją i magazynowaniem napojów. System oferuje też szereg możliwości, mających na celu zapewnienie wysokiej jakości analizowanych informacji uzyskiwanych od dystrybutorów" - mówi Mateusz Jesiołowski, koordynator działu wsparcia sprzedaży Hoop Polska.

Uruchomienie platformy Connector będzie kolejnym krokiem w kierunku unowocześnienia infrastruktury IT Hoop Polska. Zmiany przyczynią się do podniesienia konkurencyjności firmy i jej produktów oraz optymalizacji kosztów.


TOP 200