Konferencje w chmurze Oracle

Aplikacja do obsługi konferencji omnisKON od zeszłego roku działa w chmurze Oracle Cloud. Jednym z pierwszych użytkowników systemu jest firma Arsanit, która zastosowała aplikację do organizowania dla swoich klientów wyjazdów na zagraniczne konferencje w ramach programu lojalnościowego TEAM ARSANIT.

fot. mat. prasowe

Firma Omnis należąca do sieci partnerskiej Oracle PartnerNetwork, jest producentem i dostawcą biznesowych systemów informatycznych. Jej rozwiązanie wspomaga organizację i obsługę firmowych wydarzeń. Jest przydatne dla ekspertów marketingu organizujących konferencje, pikniki i inne wydarzenia dla klientów, partnerów oraz pracowników. omnisKON jest aplikacją zaprojektowaną w modelu chmurowym, co pozwala uruchamiać ją w przeglądarce na komputerze lub urządzeniach mobilnych. System może być instalowany w lokalnym centrum obliczeniowym lub w chmurze i udostępniany w ramach subskrypcji. W ramach obsługi i zarządzania organizowanymi konferencjami aplikacja umożliwia takie działania, jak: rejestracja uczestników - wraz z podaniem wymaganych danych osobowych oraz sposobem finansowania, dwustopniowe zatwierdzanie uczestnictwa w konferencji, możliwość synchronizacji danych z firmowym systemem CRM, zautomatyzowana korespondencja z uczestnikami poprzez pocztę elektroniczną oraz sms, czy eksportowanie danych z aplikacji do arkusza kalkulacyjnego.

„Używana przez nas aplikacja omnisKON jest narzędziem świetnie wspomagającym organizację wydarzeń oraz znacznie usprawnia pracę Działu Marketingu i Działu Handlowego” – komentuje Eliza Wichary, Specjalista ds. Marketingu w firmie Arsanit. „Pełna koordynacja zgłoszeń uczestników wyjazdów konferencyjnych, przypisywanie ich do poszczególnych regionów i handlowców, możliwość synchronizacji tych danych z zewnętrznym CRM oraz w pełni zautomatyzowana korespondencja z uczestnikami konferencji, to tylko niektóre z bogatego wachlarza funkcji aplikacji. Dodatkowa, bardzo istotna dla nas kwestia, to bezpieczeństwo gromadzonych danych. Wspólnie z firmą OMNIS zdecydowaliśmy się na instalację systemu w chmurze Oracle, dzięki czemu dane uczestników są zabezpieczone według najwyższych standardów, a środowisko w którym pracuje aplikacja jest wydajne i elastyczne. Aktualnie myślimy o dodatkowych funkcjonalnościach, które moglibyśmy dodać do aplikacji w przyszłości”.

Zobacz również:

  • Oracle Fusion Cloud ERP w kwadracie Gartnera
  • 2023 - bezpieczeństwo, chmura i zeroemisyjność
  • Trendy sieciowe w centrach danych do obserwacji w 2023 r.

„Moim zdaniem aplikacja omnisKON bardzo szybko znajdzie grono nowych odbiorców. Na rynku nie ma takich produktów a potrzeby wydają się być olbrzymie. Wybór Oracle Cloud przez firmę Omnis umożliwia naszemu partnerowi zaoferować rozwiązanie bardzo wydajne, skalowalne i bezpieczne” – mówi Piotr Cichocki z działu Oracle ISV Cloud Sales.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200