Konferencja Call Contact Center 2011 - zapraszamy!
-
- Andrzej Maciejewski,
- 07.03.2011, godz. 09:52
Tygodnik Computerworld po raz piąty organizuje największe spotkanie dla branży call contact center w Polsce. Wciąż jeszcze można się zarejestrować na konferencję "Call Contact Center - bądźmy w kontakcie. Ludzie, zarządzanie, wydajność".
Jak co roku przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej interesujące i istotne tematy. Wśród nich znalazły się m.in.:
Social Media
Serwisy społecznościowe coraz mocniej istnieją w świadomości firm i klientów. Nasza konferencja to doskonała okazja, aby poznać jak technologia może pomóc zarządzać tym nowym kanałem kontaktu. Zapraszamy na prezentację nowych narzędzi do Social Media.
Najciekawsze projekty CCC
W tym roku przygotowaliśmy bardzo interesujące case studies znanych firm, o których słychać teraz na każdym kroku: Raiffeisen Bank Polska, Netia, Grupa Vectra, Polkomtel.
Zobacz również:
Wiedza potrzebna i pożyteczna
W programie konferencji znalazły się niezbędne w pracy każdego zarządzającego organizacją CC informacje, przygotowane przez naszych prelegentów: "Klient mówi, ale czy my go rzeczywiście słuchamy?"; "Jak optymalnie zaplanować kampanię outbound"; "Telefon skutecznym, ale niedocenianym narzędziem w kampaniach marketingowych".
Czas na standardy!
Podczas naszej konferencji supersilny skład doświadczonych ekspertów omówi zagadnienia związane ze standaryzacją i normą EN 158 38. Naszych prelegentów nie trzeba przedstawiać: Michał Karzel, Maciej Buś, Jacek Barankiewicz. Dodatkowo w dyskusji o standardach udział wezmą: Andrzej Szczepaniak (BZWBK), Marcin Pankau (Holicon), Gabrijela Grujin (Austrian Standards plus Certification).
Premierowe elementy programu
W tym roku po raz pierwszy - specjalny blok warsztatowy. Do wyboru aż trzy 6-godzinne warszaty: "Jak zorganizować call center zgodnie z europejską normą EN15838?, "Jak sprawić, żeby raport historię opowiadał", "Czas to pieniądz...".
To nie wszystko
Prezentujemy tylko wybrane zagadnienia. Po więcej zapraszamy na stronę programu i zachęcamy do rejestracji: strona konferencji: Call Contact Center - bądźmy w kontakcie. Ludzie, zarządzanie, wydajność
Termin imprezy: 9 i 10 marca 2011, hotel Marriott, Warszawa. Konferencja odbywa się pod patronatem SMB i HDI Poland. Serdecznie zapraszamy!