Kolejny zakup Siebel-a
- Andrzej Maciejewski,
- 21.01.2004, godz. 13:44
Amerykański dostawca rozwiązań CRM przejmie niewielką spółkę świadczącą hostingowe usługi contact center. Siebel zapłaci za Ineto Services ok. 5 mln USD, integrując z jej rozwiązaniami własne produkty CRM OnDemand.
Dzięki akwizycji, Siebel będzie mogł oferować klientom nie tylko wirtualny CRM, ale także IVR i inne usługi obsługiwane przez ośrodki contact center. Siebel jest przekonany, że coraz więcej firm, zwłaszcza średniej wielkości, będzie zainteresowanych dzierżawieniem rozwiązań CRM i contact center. Siebel zamierza świadczyć tego typu usługi poprzez sieć centrow hostingowych w całych Stanach Zjednoczonych.
Bezpośrednim konkurentem Siebel Systems na polu rozwiązań CRM online jest planująca giełdowy debiut spółka Salesforce.com. Oferuje ona podobne rozwiązania dzięki porozumieniu zawartym z firmą EchoPass.
Zobacz również: