Kolejny zakup Siebel-a

Amerykański dostawca rozwiązań CRM przejmie niewielką spółkę świadczącą hostingowe usługi contact center. Siebel zapłaci za Ineto Services ok. 5 mln USD, integrując z jej rozwiązaniami własne produkty CRM OnDemand.

Dzięki akwizycji, Siebel będzie mogł oferować klientom nie tylko wirtualny CRM, ale także IVR i inne usługi obsługiwane przez ośrodki contact center. Siebel jest przekonany, że coraz więcej firm, zwłaszcza średniej wielkości, będzie zainteresowanych dzierżawieniem rozwiązań CRM i contact center. Siebel zamierza świadczyć tego typu usługi poprzez sieć centrow hostingowych w całych Stanach Zjednoczonych.

Bezpośrednim konkurentem Siebel Systems na polu rozwiązań CRM online jest planująca giełdowy debiut spółka Salesforce.com. Oferuje ona podobne rozwiązania dzięki porozumieniu zawartym z firmą EchoPass.

Zobacz również:

  • Kolejna akwizycja firmy Nvidia
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200