Kolejny polski bank wdrożył chmurowe rozwiązanie HR

PKO Bank Polski wdrożył we współpracy z firmami Accenture i Gavdi Polska kompleksowy system SAP SuccessFactors bazujący na technologiach chmurowych, który zapewnia mu obsługę procesów pracowniczych.

HR

Fakt jest warty odnotowania, bowiem jak dotąd jest to największe tego typu wdrożenie zrealizowane w Polsce, zdolne zarządzać ponad dwudziestoma tysiącami osób zatrudnionych w banku, wspierające ich cykl życia w firmie. Platforma bazuje na modelu chmury obliczeniowej Software as a Service i może być dostępna dla użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu.

W ramach współpracy z SAP Success Factors, bank zaimplementował narzędzia wspierające rekrutację, onboarding, szkolenia, ocenę pracownika, zarządzanie celami, wynagrodzeniami oraz sukcesję i rozwój.

Zobacz również:

Oprócz standardowych rozwiązań oferowanych przez system, PKO Bank Polski skupił się na wypracowaniu dodatkowych funkcji, które odpowiadają jego potrzebom. Przykładem tego jest rozbudowa modułu szkoleń o wewnętrzny proces wnioskowania o działania rozwojowe (work-flow). Pozwoliło to na optymalizację możliwości, jakie daje platforma.

Komentując wdrożenie Marcin Kleczka (kierownik Projektu ze strony Gavdi i Zastępca Dyrektora Konsultingu w Gavdi Polska) mówi, „Zakończone sukcesem wdrożenie SAP SuccessFactors w PKO Banku Polskim to powód do wielkiej satysfakcji dla wszystkich stron biorących udział w projekcie. Ze względu na zakres, ambitny harmonogram, stopień złożoności procesów było to duże wyzwanie konsultingowe".

I dodaje, „Współpraca i wspólne rozumienie celu pozwoliło jednak efektywnie realizować kolejne kroki, w czym nie przeszkodziła nawet pandemia. Cieszymy się z tego doświadczenia oraz życzymy użytkownikom systemu jak największych korzyści z nowego rozwiązania. Liczymy też na dalszą współpracę w podobnej atmosferze”.


TOP 200