Już jutro Meta uruchomi konkurencję dla Twittera

Już w czwartek - 6 lipca 2023 roku Meta uruchomi swoją odpowiedź na Twittera. W sklepach z aplikacjami pojawi się aplikacja Threads.

Meta od dłuższego czasu szuka sposobu na poprawę wyników finansowych. Firma aktualnie upatruję swoją szansę w dynamicznych zmianach, jakie pojawiają się na Twitterze po przejęciu tego portalu społecznościowego przez Elona Muska.

Threads - odpowiedź Meta na Twittera
Źródło: App Store

Threads - odpowiedź Meta na Twittera

Źródło: App Store

Gigant technologiczny rozwijany przez Marka Zuckerberga przygotowuje się do prezentacji konkurenta dla Twittera. Usługa społecznosciowa Threads połączona z portalem społecznościowym Instagram zostanie uruchomiona już jutro - w dniu 6 lipca 2023 roku. Informacje o dacie premiery zostały udostępnione wraz z przekazaniem aplikacji do oficjalnego sklepu z aplikacjami - Apple App Store. Trwają również przygotowania do umieszczenia programu w Sklepie Play od Google, ale Instagram Threads nie wyświetla się jeszcze na liście aplikacji.

Zobacz również:

  • Metaverse z większym wsparciem ze strony AI
  • Udostępniono bezpłatne narzędzie, które wykrywa treści generowane przez AI
  • Tanio już było - Tesla podnosi ceny

Meta udostępniła w międzyczasie krótki zwiastun dotyczący premiery najnowszej aplikacji. Rozwiązanie zostanie udostepnione o godzinie 10:00 czasu ET (16:00 czasu lokalnego w Warszawie).

W zwiastunie znajduje się kod QR odsyłający do strony internetowej threads.net, która potencjalnie będzie nowym portalem społecznościowym mającym konkurować z Twitterem. Całość zwieńczono interaktywnym licznikiem, który odlicza czas do premiery najnowszego rozwiązania od Meta.

Jak będzie wyglądać nowy portal społecznościowy?

Threads to miejsce, w którym społeczności spotykają się, aby omówić wszystko, od tematów, na których Ci zależy dzisiaj, po to, co będzie popularne jutro. Niezależnie od tego, co Cię interesuje, możesz śledzić i łączyć się bezpośrednio ze swoimi ulubionymi twórcami i innymi, którzy kochają te same rzeczy - lub budować lojalnych obserwujących, aby dzielić się swoimi pomysłami, opiniami i kreatywnością ze światem.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200