Jarosław Kowalski szefem marketingu Novella na Europę Środkową i Wschodnią

Novell awansował Jarosława Kowalskiego, dotychczasowego dyrektora marketingu w Polsce, na stanowisko dyrektora regionalnego koordynującego działania marketingowe Novella w Czechach, Polsce, Rosji i na Węgrzech.

Jarosław Kowalski pracuje w Novellu od 1994 r. W ubiegłym roku otrzymał nagrodę pracownika marketingu 1999. Od czerwca, oprócz Polski, Czech, Rosji i Węgier, obejmuje swoją działalnością Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Bułgarię, Chorwację, Litwę, Łotwę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię oraz 14 krajów zrzeszonych w WNP. Dzięki awansowi Jarosław Kowalski będzie ściśle współpracował z Jackiem Pacholczykiem, który od ponad dwóch lat jest dyrektorem regionalnym odpowiedzialnym za sprzedaż produktów Novella w Europie Środkowej i Wschodniej. Promocja Jarosława Kowalskiego na stanowisko dyrektora regionalnego ds. marketingu wynika również z sukcesów, jakie osiągnęło polskie przedstawicielstwo firmy w 1999 r. Rok ten był najlepszy w sześcioletniej historii Novell Polska - odnotowano największy wzrost sprzedaży.

Novell Polska

tel. (22) 620 39 79

infolinia: 0 800 22 NOVL (0 800 22 6685)

e-mail: [email protected]

www.novell.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200