Jakub Kłoczewiak został prezesem Contact Center

Dotychczasowy prezes Zbigniew Biały - złożył rezygnację i odchodzi z Orange Polska, do którego należy spółka Contact Center.

Jakub Kłoczewiak, ukończył studia Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość.

W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako dyrektor kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem kontrolingu i raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi klientów Orange Polska. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.

Od początku października 2010 jest także prezesem zarządu Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w radzie nadzorczej Contact Center.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200