Jakub Kłoczewiak został prezesem Contact Center
- Andrzej Maciejewski,
- 07.08.2012, godz. 10:58
Dotychczasowy prezes Zbigniew Biały - złożył rezygnację i odchodzi z Orange Polska, do którego należy spółka Contact Center.
Jakub Kłoczewiak, ukończył studia Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość.
W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako dyrektor kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem kontrolingu i raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi klientów Orange Polska. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.
Od początku października 2010 jest także prezesem zarządu Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w radzie nadzorczej Contact Center.