Jak pracować z potrzebami klienta, by projekty IT były dostarczane na czas i spełniały wymagania?

Poznanie rzeczywistych potrzeb klientów to jedno z największych wyzwań, a zarazem jedna z najważniejszych rzeczy, które trzeba mieć na uwadze przy rozpoczynaniu nowych projektów, przedsięwzięć IT.

W trakcie konferencji Inżynieria Wymagań, Michał Bartyzel poprowadzi wykład na temat technik prowadzenia efektywnej rozmowy. Poznanie „Conversation Patterns for Software Professionals” przyczyni się do tego, że już pierwsze konwersacje przyniosą oczekiwane efekty.

Rozwinięciem prelekcji będzie trwający 180 minut warsztat „Praca z potrzebami klienta”. Osoby biorące w nim udział, dowiedzą się jak odkrywać rzeczywiste potrzeby klientów i razem z nimi realizować projekty szybciej, sprawniej – w bardziej efektywny sposób, przynoszący większe korzyści.

Zobacz również:

  • Apple Wunderlust - iPhone 15 i inne - relacja z premiery

Warsztaty są częścią konferencji Inżynieria Wymagań (Warszawa, 18.03.2014) i odbędą się w godzinach 14:20-17:20. Już teraz zachęcamy do kliknięcia w link prowadzący do formularza zgłoszeniowego i zarejestrowania się na konferencji. Liczba miejsc na konferencji jest ściśle ograniczona.

Formularz zgłoszeniowy

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200