Jak obsługiwać nowoczesnego, wymagającego i mobilnego klienta - konferencja Qumak-Sekom

Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem "Nowe wyzwania: obsługa nowoczesnego, dobrze poinformowanego, wymagającego i mobilnego klienta".

Głównym tematem konferencji będzie wykorzystanie do skutecznej obsługi nowoczesnego klienta nowych kanałów komunikacji - mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych.

Eksperci firm Qumak-Sekom, IBM, Nuance i Genesys przedstawią najnowsze wyniki badań oraz relacje z wdrożeń i prezentacje rozwiązań informatycznych wykorzystujących nowoczesne kanały kontaktu z klientem.

To już XI edycja konferencji z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta" poświęcona wykorzystaniu w biznesie technologii teleinformatycznych wspomagających obsługę klientów.

Konferencja odbędzie się we wtorek, 6 listopada 2012, w Hotelu Marriott w Warszawie. Konferencja jest dedykowana dla kadry zarządzającej oraz specjalistów i menedżerów związanych z obsługą klienta i technologiami informatycznymi . Więcej informacji i potwierdzenie udziału pod adresem: Konferencja Contact Center 2012. Tygodnik Computerworld jest patronem medialnym wydarzenia.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200