Izba Gospodarki Elektronicznej organizuje szkolenia z e-commerce

e-Izba, zrzeszająca grono podmiotów działających na rynku e-commerce, rozpoczyna cykl szkoleń i warsztatów służących idei rozwoju edukacyjnego branży. Szkolenia będą prowadzone zewnętrznie i wewnętrznie - dla członków Klubu e-Gospodarki przyszłych członków e-Izby.

Szkoła e-Commerce Polska jest jednym z wielu projektów powstającej e-Izby Gospodarki Elektronicznej, której ważnym punktem statutowym jest rozwój edukacyjny i wsparcie branży. Poprzez cykl szkoleń i warsztatów, w których członkowie e-Izby będą zarówno uczestnikami jak i ekspertami prowadzącymi zajęcia, e-Commerce Polska zamierza urzeczywistnić misję rozwoju polskiej branży e-commerce opartego na współpracy oraz wymianie know-how.

Pierwsze spotkanie z cyklu szkolenie zewnętrzne Szkoły e-Commerce Polska odbyło się 28 lutego w trakcie drugiego dnia konferencji E-commerce 2013. Podczas spotkania prowadzonego przez praktyków dla praktyków uczestnicy wspólnie szukali odpowiedzi na pytania związane z generowaniem ruchu w sklepie internetowym.

Zobacz również:

  • Amazon do pracowników: roboty was nie zastąpią

Przypomnijmy, że w grudniu ubiegłego roku właściciele firm takich jak Empik.pl, Merlin.pl, Fly.pl, Skąpiec.pl, Nokaut.pl, Euro RTV AGD, Neo24, Komputronik, Imerge, serwisy płatności online PayU, dotpay, Przelewy24 oraz Grupa Allegro, zdecydowali o powołaniu Izby Gospodarki Elektronicznej nazywanej "e-Izbą". Będzie ona reprezentować branżę internetową, start-upy i podmioty z tradycyjnych gałęzi gospodarki świadczące swoje usługi drogą elektroniczną. Jak tłumaczą założyciele e-Izby, główną motywacją i przyczyną powołania do życia Izby Gospodarki Elektronicznej jest zwiększający się wpływ zmian legislacyjnych na przedsiębiorców działających w Internecie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200