Internetowy sklep Compaqa
- Juliusz Kornaszewski,
- 25.07.2001, godz. 12:19
Polski oddział firmy Compaq uruchomił sklep internetowy, w którym użytkownik może samodzielnie decydować o konfiguracji zamawianego komputera.
Firma Compaq Computer poinformowała o uruchomieniu polskiego sklepu internetowegohttp://www.CompaqPLUS.pl. Nowa inicjatywa ma przede wszystkim na celu umożliwienie, zarówno dotychczasowym, jak i nowym klientom firmy, konfigurację sprzętu zgodnie z ich potrzebami i oczekiwaniami.
Firma twierdzi, że tworząc sklep starała się zapewnić jak największą przejrzystość i funkcjonalność stron. Proces składania zamówień został zautomatyzowany, a klienci mają możliwość tworzenia koszyków zakupowych.
Zobacz również:
- Chiński sklep App Store nie oferuje już tych popularnych aplikacji
- WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
- Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
Sprzedaż produktów Compaqa będzie odbywać się wyłącznie poprzez wyselekcjonowanych Partnerów. Dotychczas Compaq umożliwiał klientowi złożenie zamówienia m. in. poprzez telefon, fax, e-mail, call-back z www.compaq.pl (funkcja bezpłatnego oddzwaniania) oraz poprzez swoje Contact Center (Centrum Obsługi Klienta).
„Sklep internetowy www.CompaqPLUS.pl i Contact Center są kluczowymi elementami działu Customer Relationship Management. Jest to część strategii rynkowej realizowanej przez Compaqa, której celem jest zapewnienie lepszej obsługi aktualnych i potencjalnych klientów. CRM to budowanie długoterminowych relacji z klientem i zarządzanie tymi relacjami. Sprzedaż, marketing i serwis to trzy podstawowe elementy funkcjonalne zintegrowanego modelu CRM, a tym samym naszego Contact Center - zintegrowanego Centrum Obsługi Klienta” – powiedział Robert Milczyński dyrektor działu CRM & eCommerce w Compaq Computer.
Więcej informacji:
Compaq Computer Sp. z o.o.
02-675 Warszawa
ul. Wołoska 18
Telefon 0-22/64 00 123
Telefax 0-22/64 00 111
http://www.compaq.pl