Internetowe telefony 3Com

3Com i eFusion umożliwią jednoczesne dzwonienie i przeglądanie stron WWW.

3Com i eFusion umożliwią jednoczesne dzwonienie i przeglądanie stron WWW.

3Com i eFusion podpisały porozumienie, na mocy którego pierwsza z tych firm włączy do swoich produktów dostępowych z serii Total Control narzędzia eFusion, umożliwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet. Podobne porozumienie eFusion ogłosiło już na początku maja br. z Ascend Communications.

Rozmawiać i kupować

Powstałe w wyniku współpracy rozwiązania mają umożliwić użytkownikom jednoczesne przeglądanie stron WWW i prowadzenie rozmów telefonicznych. Dzięki nim możliwe będzie m.in. automatyczne informowanie o czekającej rozmowie, pozwalające na jej odebranie, mimo że w tym momencie użytkownik jest podłączony do Internetu.

Dzięki innej aplikacji klient będzie mógł za pośrednictwem przycisku umieszczonego na stronie WWW połączyć się i przeprowadzić rozmowę ze sprzedawcą. Ten z kolei w tym samym czasie skieruje jego przeglądarką do stron poświęconych np. pomocy technicznej interesującego go produktu lub miejsc, gdzie za pomocą Internetu może go kupić.

Wspólne zespoły inżynierów

Aby zapewnić ściślejszą integrację produktów eFusion i 3Com, firmy zamierzają stworzyć wspólne zespoły inżynierów. Pierwsze produkty pojawią się w IV kwartale tego roku. Wspólne działania będą dotyczyć także współpracy przy sprzedaży i prowadzeniu kampanii marketingowych.

Aplikacje eFusion z serii Enhanced Internet Services IP, związane z udostępnianiem usług telefonicznych za pośrednictwem protokołu TCP/IP, mają być zintegrowane z rozwiązaniami Total Control Solutions 3Com. Będą one sprzedawane z serwerem EdgeServer Pro, który służy jako bramka usług multimedialnych dla hubów z serii Total Control. Pierwszymi ich odbiorcami zostaną - według przedstawicieli obu spółek - klienci korporacyjni, którym producenci chcą zaoferować tanie rozwiązanie, integrujące przesyłanie głosu i danych przez Internet.


TOP 200