"Internetowa rewolucja" rusza w Gdańsku, a później w Poznaniu

7 maja w Gdańsku rozpocznie się kampania edukacyjna skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, poświęcona korzyściom płynącym z obecności w internecie. W tym roku organizatorzy "Internetowej rewolucji" chcą szczególnie pomóc przedsiębiorcom z miast organizujących Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przede wszystkim z branż gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej oraz rozwinąć szkolenia związane z wykorzystaniem internetu do zwiększenia działalności eksportowej polskich firm.

Celem akcji "Internetowa rewolucja" jest umożliwienie małym i średnim firmom zaistnienie w internecie. W ramach kampanii dostępne są bezpłatne narzędzia, które pozwalają stworzyć pierwszą stronę internetową i wypróbować reklamę w internecie. Od października 2010 r. "Internetowa rewolucja" odwiedziła 23 miasta. W pięciu z nich - Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Gliwicach, odbyły się Dni Internetowej Rewolucji, całodniowe wydarzenia, w ramach których przedsiębiorcy mogli wziąć udział w darmowych szkoleniach na temat obecności w internecie. Każde ze spotkań odwiedziło około tysiąca osób.

W maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast -- Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, Bydgoszcz, Toruń, Płock, Łódź, Radom, Lublin, Kielce, Częstochowę, Opole, Katowice, Bielsko-Białą i Rzeszów. W bezpłatnych szkoleniach w tych miastach wzięło udział ponad 2,5 tys. przedsiębiorców. Łącznie w szkoleniach Internetowej Rewolucji wzięło udział już ponad 7,5 tys. osób.

7 maja br. kampania rusza w Gdańsku. Do 9 maja w ciężarówce na Targu Węglowym odbywać się będą szkolenia grupowe, a od 10 do 12 maja w Gdańskim Centrum Obsługi Przedsiębiorców i Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER odbywać się będą konsultacje indywidualne. Później, w dniach 14-18 maja "internetowa rewolucja" odwiedzi Poznań.

Organizatorami kampanii "internetowa rewolucja" są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200