Interactive Intelligence: komunikacja jako usługa

Firma rozszerza funkcjonalność swojej oferty Communication-as-a-Service, która umożliwia korzystanie z oprogramowania telefonii IP w formie usługi hostowanej.

Oferta zostanie poszerzona o nowy portal CaaS do administracji, konfiguracji oraz naliczania opłat, centralizujący zarządzanie usługą; hosting zarządzania personelem oraz aplikację do automatycznego nawiązywania połączeń telefonicznych.

W oferowanym przez firmę rozwiązaniu CaaS dostępne są m.in. funkcje automatycznej dystrybucji rozmów, monitoringu i rejestracji rozmów, menu dostępowego, IVR, zarządzania połączeniami i dostępnością agentów, a także konferencje i czaty internetowe.

Rozwiązanie przeznaczone jest dla centrów kontaktowych oraz przedsiębiorstw różnej wielkości, także dla firm zatrudniających pracowników zdalnych oraz mobilnych.

Nowe aplikacje CaaS mają pojawić się na rynku na przełomie drugiego i trzeciego kwartału br.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200