Interactive Intelligence automatyzuje procesy biznesowe

Interactive Intelligence wprowadza na rynek system Interaction Process Automation (IPA), czyli nowy produkt do automatyzacji procesów biznesowych i obiegu dokumentów w firmie, wykorzystujący w tym celu rozwiązania komunikacyjne.

IPA automatyzuje procesy w obrębie całej firmy, poprawiając jej wydajność operacyjną przy równoczesnym zmniejszeniu wykorzystywanych zasobów. Rezultatem mogą być niższe koszty i mierzalny zwrot z inwestycji w system komunikacji zunifikowanej.

Interactive Intelligence opracowało IPA jako alternatywę dla tradycyjnych, złożonych pakietów i zestawów narzędzi "workflow", które wymagają profesjonalnego wsparcia, kosztownego dostosowywania programistycznego oraz długich cykli wdrożeniowych. Punktem wyjścia była platforma IP do ujednoliconej komunikacji, która została przystosowana do zarządzania dokumentami i procesami. IPA oferuje narzędzia do rejestracji, ustalania priorytetów, określania ścieżek i hierarchii oraz śledzenia procesów na każdym etapie.

Platforma Interactive Intelligence do zunifikowanej komunikacji biznesowej wraz z narzędziem Interaction Process Automation oferuje takie funkcje, jak: kolejkowanie i routing dla określania priorytetów oraz rozdziału zadań procesowych, mechanizm presence, który wskazuje gotowość pracowników do przyjęcia zadań i przyspiesza czas realizacji, nagrywanie, monitoring, raportowanie dla wszystkich atrybutów procesów, VoIP. Pracownicy mogą uczestniczyć w procesach biznesowych z dowolnego miejsca na świecie.

System IPA jest przeznaczony dla średnich i dużych organizacji ze wszystkich branż, które muszą automatyzować wieloetapowe procesy biznesowe. Będzie dystrybuowany za pośrednictwem wybranych, certyfikowanych dystrybutorów Interactive Intelligence. Przewidywany termin wprowadzenia go do oferty w Polsce to koniec bieżącego roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200