Infovide partnerem Gartner Group

Firma została pierwszym w Polsce i Europie Środkowej partnerem prowadzonego przez Gartner Group programu TCO Alliance. Infovide będzie oferować klientom korporacyjnym usługi dotyczące racjonalizacji kosztów budowy i utrzymania systemów informatycznych.

Firma Infovide została pierwszym w Polsce i jednocześnie w Europie Środkowej partnerem programu TCO Alliance (Total Cost of Ownership), stworzonym przez firmę ananityczno-doradczą Gartner Group. Infovide oferować będzie dużym klientom korporacyjnym i organizacjom usługę polegającą na racjonalizacji kosztów systemów informatycznych poprzez przeanalizowanie ich struktury w budżecie firmy. "Swoją ofertę skierujemy do dużych klientów, gdyż usługi w ramach tego programu są stosunkowo drogie. Koszty przeprowadzenia analiz mogą sięgać kilkuset tysięcy złotych, ale przekładają się później na bardzo wymierne oszczędności" - wyjaśnił Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide. W ramach programu TCOAlliance, Infovide może przeprowadzić dodatkową symulację, w ramach której klient może sprawdzić jak ewentualna zmiana lub ujednolicenie systemu operacyjnego, bazy danych czy systemu CRM, wpłynie na funkcjonowanie jego przedsiębiorstwa. Program TCO oferuje ponad 40 gotowych schematów umożliwiających przeprowadzenie analizy i wyceny wartości inwestycji technologicznych dokonywanych i użytkowanych w danej jednostce organizacyjnej. Infovide zawarł już jeden kontrakt w ramach programu TCO Alliance. Do końca września br. ukończony zostanie projekt analizy i usprawnienia systemu informatycznego w dużej firmie z branży telekomunikacyjnej.

"Wybraliśmy Infovide, gdyż jest to pierwsza polska firma, która zgłosiła się do nas z propozycją współpracy w ramach programu TCO. Poza tym firma oferuje oczywiście należytą jakość świadczonych usług. Nasi analitycy i konsultanci przeszkolili wybranych pracowników Infovide, posiadających wieloletnie doświadczenie w doradztwie IT dla dużych klientów korporacyjnych. Uzyskali oni certyfikaty poświadczające prawo do świadczenia usług z zakresu metodologii TCO" - powiedział Paweł Żakowicz, dyrektor ds. sprzedaży firmy Gartner na Polskę. Klientami programu TCO Alliance na świecie są m.in. Hewlett-Packard, Vivendi, Renault.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200