Infovide i Matrix.pl razem

Infovide Matrix - tak nazywać się będzie nowa spółka powstała po fuzji Infovide z Matrix.pl.

Infovide Matrix - tak nazywać się będzie nowa spółka powstała po fuzji Infovide z Matrix.pl.

Dzięki połączeniu powstanie firma zatrudniająca ponad 410 osób i osiągająca dochody na poziomie 158 mln zł (na podstawie raportu Computerworld TOP 200). Dzięki temu znalazłaby się ona w pierwszej dziesiątce firm świadczących usługi IT w Polsce. "Pomysł połączenia pojawił się już dwa lata temu, jednak prace nad projektem ruszyły dopiero w styczniu br." - mówi Borys Stokalski, prezes Infovide.

Nowa firma do końca 2006 r. chce zwiększyć zatrudnienie o ok. 90 osób. We wrześniu Infovide planuje złożenie prospektu emisyjnego. Zaznaczona zostanie w nim perspektywa połączenia z Matrix.pl. "Obie firmy od dłuższego czasu planowały debiut giełdowy. Jednak to Infovide było bardziej zaawansowane w przygotowaniach. Ponieważ zależy nam na czasie, zdecydowaliśmy się na taki właśnie scenariusz wejścia na giełdę" - wyjaśnia Marek Kobiałka, prezes Matrix.pl.

<hr>

Infovide i Matrix.pl razem

Marek Kobiałka, prezes Matrix.pl

$Połączenie z Infovide pozwala na rozszerzenie działalności w: administracji, przemyśle i energetyce. Pozyskamy też kompetencje z obszaru konsultingu biznesowego i informatycznego. Jednocześnie wzmocnimy i poszerzymy ofertę dla telekomunikacji i instytucji finansowych. Do tej pory Matrix.pl i Infovide działały w nieco innych obszarach i rzadko ze sobą konkurowaliśmy, dlatego liczymy na efekt synergii i wzmocnienie oferty. Infovide zawsze postrzegałem jako czołową polską firmę konsultingową, wyróżniającą się innowacyjnością i doskonale rozwiniętą wizją przyszłości. Cenię kulturę organizacyjną tej spółki. Firmę zbudowali od podstaw jej liderzy, kierujący się zasadami etyki w biznesie i w życiu osobistym.$
Infovide i Matrix.pl razem

Borys Stokalski, prezes Infovide

$Matrix.pl był trochę do nas podobny. Nasze firmy aspirują do osiągnięcia analogicznego miejsca na rynku, zatrudniają podobnych ludzi, mają podobnych klientów, cenią podobne wartości. Wysoko oceniam doświadczenie Matrix.pl w obszarze telekomunikacji. Niewątpliwym atutem jest też zespół Business Intelligence naszego partnera - zarówno pod względem potencjału, jak i doświadczenia. Matrix.pl o dobry rok wyprzedzał nas w ekspansji zagranicznej i może już poszczycić się konkretnymi osiągnięciami. Dla nas wymiar międzynarodowy wiąże się z kolei z budowaniem know-how we współpracy ze światowymi autorytetami naszej dyscypliny, w czym mamy bardzo ciekawy dorobek.$
<hr>


TOP 200