IFA 2009: Lady Gaga promuje własną serię słuchawek

Lady Gaga, gwiazda muzyki pop, pojawiła się na berlińskich targach IFA 2009 by wypromować nową markę słuchawek: "Heartbeats by Lady Gaga". Urządzenia sygnowane scenicznym pseudonimem artystki wykonane zostały przez firmę Monster Cable.

Lady Gaga na targach IFA 2009
IFA 2009: Lady Gaga promuje własną serię słuchawek

Słuchawki Heartbeats by Lady Gaga"

Jak przekonywała piosenkarka, słuchawki zaprojektowano tak, by pełniły podwójną funkcję - urządzenia umożliwiającego słuchanie muzyki oraz modnego dodatku, z którym można się "pokazać na mieście".

Słuchawki dostępne będą w trzech kolorach: białym, czarnym i czerwonym. Premiera rynkowa zapowiadana jest na październik br. Cenę urządzeń ustalono na 100 euro.

Warto przypomnieć, że firma Monster Cable ma na koncie współpracę z innym znanym przedstawicielem świata muzyki - raperem Dr. Dre - dla którego wykonała serię słuchawek "Beats by Dr. Dre". "Heartbeats by Lady Gaga" jest rozszerzeniem tej linii.

Lady Gaga na targach IFA 2009 - zobacz wideo:

Więcej informacji: Beats by Dre

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200