IDG kupuje Triblio

IDG Communications poinformowało o zakupie Triblio – to ważny krok w kierunku stworzenia zautomatyzowanej, zaawansowanej platformy marketingowej, w duchu Marketing Automation 2.0.

Zakup otwiera etap nowoczesnego podejścia do połączenia account based marketing (ABM), treści premium i zaawansowanej analizy danych, aby stworzyć nową wartość dla CMO.

IDG kupuje Triblio

Marketing Automation

Dzięki umowie, globalna marka IDG, wydawca Computerworld, połączy siły, zasięg i doświadczenie w publikowaniu, analizie danych i badaniach z firmą Triblio – jedną z wiodących platform ABM. To umożliwi tworzenie innowacyjnych kampanii marketingowych, opartych na analizie danych na temat konsumentów, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi, które pomogą w koordynowaniu działań sprzedażowych i marketingowych klientów.

„Zobaczyłem działanie Triblio w pierwszych dniach po dołączeniu do IDG razu zauważalna była siła i synergia zyskane dzięki tej decyzji. Zwiększamy nasz globalny zasięg i skalę, łączymy treści premium i dane, aby przyspieszyć naszą drogę do nowej generacji automatyzacji marketingu w modelu SaaS. Rola CMO jest teraz trudniejsza niż kiedykolwiek, a analizowanie i kompletowanie dostępnych rozwiązań technologicznych stanowi dla nich dodatkowe, zbędne obciążenie. Dzięki naszemu połączeniu z Triblio, CMO nie będą już musieli się tym zajmować. Wspólnie budujemy Marketing Automation 2.0 i kontynuujemy przekształcanie IDG Communications w firmę na styku mediów i technologii marketingowych” – powiedział Mohamad Ali, CEO, IDG, Inc.

„Triblio jest obecnie najbardziej kompleksową platformą ABM na rynku, obsługującą kampanie dla najbardziej znanych marek na świecie. Dołączając do IDG, będziemy mogli rozszerzyć zasięg rozwiązań Triblio na rynki międzynarodowe i lepiej wspierać naszych klientów korporacyjnych. Cieszy nas również perspektywa rozwinięcia naszego produktu, zgodnie z wizją marketingu konwersacyjnego w wielu kanałach i wzmocnienia procesu sprzedaży dzięki analizie danych” – skomentował Andre Yee, założyciel i CEO Triblio.

Dzięki tej akwizycji, powstała jedna z największych platform dla marketingu B2B, która angażuje odpowiednich kupujących, na odpowiednich kontach w odpowiednim czasie przez odpowiednie kanał. Dane z kanałów IDG, globalny zasięg i najlepsze w branży narzędzia ABM Triblio, tworzą wyjątkową, kompleksową platformę pomagającą w osiąganiu celów sprzedażowych.


TOP 200