IBM i Siebel nawiązały współpracę w zakresie rozwiązań CRM

IBM i Siebel Systems podpisały porozumienie, w ramach którego będą wspólnie tworzyć i wprowadzać na rynek rozwiązania z zakresu zarządzania kontaktami z klientami (CRM).

IBM i Siebel Systems podpisały porozumienie, w ramach którego będą wspólnie tworzyć i wprowadzać na rynek rozwiązania z zakresu zarządzania kontaktami z klientami (CRM). Ma to zaowocować powstaniem serii aplikacji CRM współpracujących z bazą danych DB2 IBM-a, przeznaczonych do pracy na serwerach RS/6000, S/390, NUMA-Q i AS/400. Umowa nie ma jednak charakteru wyłączności i każda ze stron może zawierać podobne umowy z innymi producentami.

Wspólne działania mają pomóc obu firmom w umocnieniu pozycji na rynku wobec największego ich konkurenta, jakim jest firma Oracle. Zamierza ona w przyszłym roku wprowadzić na rynek pakiet Oracle Applications 11i, uzupełniony m.in. o kompleksowe rozwiązanie CRM.

Na początku października br. Siebel rozszerzył swoją ofertę internetowych aplikacji front-office o wersje współpracujące z DB2 Universal Database.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200