IBM bliżej klienta

W Warszawie firma postanowiła uruchomić trzeci po Sopocie i Poznaniu, punkt detaliczny. W sieci sklepów IBM chce sprzedawać komputery stacjonarne, notebooki, wybrane aplikacje, a także intelowskie serwery.

Salony mają pełnić jednocześnie funkcję centrów prezentacyjnych, zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw. Dzięki temu firma chce zwiększyć dotarcie do rynku ze swoją ofertą. IBM poprzez ten kanał detaliczny będzie sprzedawał komputery PC, serwery xSeries oraz oprogramowanie Lotus Notes. Konfiguracje sprzętu niedostępne od ręki, firma zobowiązuje się dostarczać w ciągu 2-3 dni.

Warszawski salon prowadzić będzie partner IBM - firma Prom. Jego oficjalne otwarcie nastąpi 1 września.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
  • Apple Watch znowu zostanie wykorzystany do badań klinicznych

Więcej informacji:

http://www.prom.com.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200