IAB bardziej interaktywny
- Jarosław Ochab,
- 25.09.2002, godz. 13:24
Stowarzyszenie Internet Advertising Bureau Polska zmieni nazwę i zdynamizuje działania na rzecz promocji interaktywnych kanałów komunikacji.
O zmianie statutu i nazwy zadecydowało walne zgromadzenie członków IAB. Stowarzyszenie będzie nosić nazwę Interactive Advertising Bureau Polska. W ramach IAB zostaną powołane nowe grupy robocze działające w obszarach marketingu, badań, technologii, handlu elektronicznego i rozwiązań mobilnych. Celem stowarzyszenia jest promocja i działania na rzecz standaryzacji rozwiązań z tego zakresu w Polsce.
Według zarządu IAB, nowa nazwa lepiej wyraża specyfikę rynku interaktywnego, który nie jest związany wyłącznie z Internetem. Powołanie specjalizowanych grup roboczych ma zachęcić do przystąpienia nowe podmioty, zwłaszcza dostawców usług mobilnych.
Zobacz również:
Przewodniczącym IAB Polska będzie wciąż Artur Gortych. W skład rady wchodzą przedstawiciele spółek i serwisów Sabela Media Polska, IDMnet, Global eMarketing, IMP, Wirtualna Polska, Onet.pl, INTERIA.PL, ARBO Media i CR Media.