IAB bardziej interaktywny

Stowarzyszenie Internet Advertising Bureau Polska zmieni nazwę i zdynamizuje działania na rzecz promocji interaktywnych kanałów komunikacji.

O zmianie statutu i nazwy zadecydowało walne zgromadzenie członków IAB. Stowarzyszenie będzie nosić nazwę Interactive Advertising Bureau Polska. W ramach IAB zostaną powołane nowe grupy robocze działające w obszarach marketingu, badań, technologii, handlu elektronicznego i rozwiązań mobilnych. Celem stowarzyszenia jest promocja i działania na rzecz standaryzacji rozwiązań z tego zakresu w Polsce.

Według zarządu IAB, nowa nazwa lepiej wyraża specyfikę rynku interaktywnego, który nie jest związany wyłącznie z Internetem. Powołanie specjalizowanych grup roboczych ma zachęcić do przystąpienia nowe podmioty, zwłaszcza dostawców usług mobilnych.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie

Przewodniczącym IAB Polska będzie wciąż Artur Gortych. W skład rady wchodzą przedstawiciele spółek i serwisów Sabela Media Polska, IDMnet, Global eMarketing, IMP, Wirtualna Polska, Onet.pl, INTERIA.PL, ARBO Media i CR Media.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200