Gwiezdne Wojny: kolejki pod kinami i w Internecie

Wczoraj (19 maja) w amerykańskich kinach miała miejsce premiera pierwszej (chronologicznie) części sagi George'a Lucasa - "Star Wars, Episode 1: The Phantom Menace". Szał związany z filmem opanował także internautów. Jak podała firma Media Metrix, badająca natężenie ruchu w Internecie, w ostatnich tygodniach liczba połączeń do stron związanych z pierwszą częścią Gwiezdnych Wojen gwałtownie wzrosła.

Wczoraj (19 maja) w amerykańskich kinach miała miejsce premiera pierwszej (chronologicznie) części sagi George'a Lucasa - "Star Wars, Episode 1: The Phantom Menace". Szał związany z filmem opanował także internautów. Jak podała firma Media Metrix, badająca natężenie ruchu w Internecie, w ostatnich tygodniach liczba połączeń do stron związanych z pierwszą częścią Gwiezdnych Wojen gwałtownie wzrosła.

Strony Apple.com, skąd można pobrać zwiastuna nowego filmu, odwiedziło w zakończonym 9 maja tygodniu dwa razy więcej osób niż tydzień wcześniej. Serwis ten wizytowało średnio 229 tys. internautów dziennie. Zwiększoną frekwencję odnotował także Starwars.com, gdzie liczba odwiedzin potroiła się, osiągając średnią 170 tys. osób dziennie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200