Gwarancja Door - to - Door dla napędów optycznych Samsung

Od 1 września 2005 roku Samsung Electronics Polska zmienił zasady gwarancji na napędy optyczne. Wprowadzona została procedura Door-to-Door połączona z pokrywaniem kosztów transportu napędów w obie strony od i do dealera (nie dotyczy klienta indywidualnego).

W przypadku uszkodzenia napędu należy skontaktować się z Infolinią Samsung tel. 0-801-801-881 ( jednorazowy koszt połączenia lokalnego), gdzie konsultant przyjmie zgłoszenie. Musi zawierać ono następujące dane: model napędu, numer seryjny, opis uszkodzenia, adres i godziny odbioru, imię i nazwisko oraz numer telefonu reklamującego.

Po wykonaniu telefonu na infolinię przedstawiciel firmy Tele-RR-Office (ponad 30 punktów w większych miastach) zgłosi się najpóźniej następnego dnia roboczego po odbiór uszkodzonego napędu. Napęd zostanie przekazany do centralnego serwisu sprzetu IT Samsung - firmy Telmark. Wymieniony napęd zostanie przesłany również za pośrednictwem przedstawiciela firmy Tele-RR-Office.

Zobacz również:

  • Przejmując tę brytyjską firmę, Samsung chce wprowadzić jej technologie AI do smartfonów Galaxy
  • Technologie, które miały być wieczne, a zostały zapomniane

Do wysyłki napęd należy przygotować wraz z kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. W ciągu kilku dni na stronie ASAP (Always Samsung, Always Partners) zostanie umieszczony specjalny formularz zgłoszeniowy, który uzupełni zgłoszenia telefoniczne.

Wkrótce napędy Samsung będą dostarczane z nowymi kartami gwarancyjnymi zawierającymi niezbędne zmiany.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200