Gwarancja Door - to - Door dla napędów optycznych Samsung
- Juliusz Kornaszewski,
- 13.09.2005, godz. 15:47
Od 1 września 2005 roku Samsung Electronics Polska zmienił zasady gwarancji na napędy optyczne. Wprowadzona została procedura Door-to-Door połączona z pokrywaniem kosztów transportu napędów w obie strony od i do dealera (nie dotyczy klienta indywidualnego).
W przypadku uszkodzenia napędu należy skontaktować się z Infolinią Samsung tel. 0-801-801-881 ( jednorazowy koszt połączenia lokalnego), gdzie konsultant przyjmie zgłoszenie. Musi zawierać ono następujące dane: model napędu, numer seryjny, opis uszkodzenia, adres i godziny odbioru, imię i nazwisko oraz numer telefonu reklamującego.
Po wykonaniu telefonu na infolinię przedstawiciel firmy Tele-RR-Office (ponad 30 punktów w większych miastach) zgłosi się najpóźniej następnego dnia roboczego po odbiór uszkodzonego napędu. Napęd zostanie przekazany do centralnego serwisu sprzetu IT Samsung - firmy Telmark. Wymieniony napęd zostanie przesłany również za pośrednictwem przedstawiciela firmy Tele-RR-Office.
Zobacz również:
- Samsung otwiera szampana - sprzedał więcej smartfonów od Apple
- Technologie, które miały być wieczne, a zostały zapomniane
Do wysyłki napęd należy przygotować wraz z kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. W ciągu kilku dni na stronie ASAP (Always Samsung, Always Partners) zostanie umieszczony specjalny formularz zgłoszeniowy, który uzupełni zgłoszenia telefoniczne.
Wkrótce napędy Samsung będą dostarczane z nowymi kartami gwarancyjnymi zawierającymi niezbędne zmiany.