Groupon odpiera ataki Facebooka

Groupon walczy o to aby pozostać liderem na rynku zakupów grupowych. Niedawno Facebook ogłosił, że rzuca wyzwanie Grouponowi. Na reakcję nie trzeba było długo czekać.

Groupon podpisał umowę na wyłączność z firmą AdParlor, która specjalizuje się w targetowaniu reklam na Facebooku. Dzięki temu zabiegowi, Groupon będzie trafiał ze swoją ofertą do odpowiednich użytkowników.

Dzięki zawartej umowie Groupon będzie mógł lepiej adresować swoją ofertę. Przedstawiciel giganta zakupów grupowych przewiduje w związku z tym faktem znaczący wzrost wydatków na reklamę na Facebooku.

Zobacz również:

  • Meta będzie znakować szkodliwe treści generowane przez AI

AdParlor jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu wydatkami reklamowymi i targetowaniem kampanii na Facebooku. Ma ona dostęp do baz danych i tworzy specjalne aplikacje, które wykorzystując mechanizmy sztucznej inteligencji, pozwalają na kierowanie reklamy do pożądanego użytkownika.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200