Great Plains ma nowy CRM
- Jarosław Ochab,
- 05.06.2003, godz. 13:06
Firma będzie wyłącznym dystrybutorem systemu eCRM firmy Logotec Engineering. Na mocy zawartego porozumienia Great Plains zajmie się sprzedażą i wdrożeniami oprogramowania Web@CRM oraz jego integracją z systemami ERP Dynamics i eEnterprise.
Oprogramowanie firmy Logotec Engineering dostępne będzie poprzez ogólnopolską sieć 20 partnerów Great Plains Software. Web@CRM to „przeglądarkowa” wersja rozwijanego przez Logotec systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem CRM9000.
Wcześniej Great Plains Software oferowała system CRM - Great Plains Siebel Front Office. W 2002 r. spółka wycofała się ze współpracy z firmą Siebel, utrzymując jedynie usługi wsparcia dla dotychczasowych użytkowników tego systemu (m.in. DaimlerChrysler Automotive Polska). Lukę, przynajmniej częściowo, miał wypełnić system Microsoft CRM przeznaczony dla małych i średnich firm. Termin lokalnej, polskiej wersji tego pakietu jest jednak wciąż nieznany.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
Umowa pomiędzy Great Plains Software zacieśnia współpracę Logotec Engineering z Microsoftem. Od 2000 r. spółka z Mysłowic posiada tytuł Microsoft Gold Certified Partner w zakresie produkcji oprogramowania. Ostatnio dużym zainteresowaniem cieszy się opracowany przez Logotec zestaw narzędzi do tworzenia aplikacji moblinych w środowisku Windows.