Gra rozpocznie się 16 marca

Po miesiącach oczekiwań, 16 marca br., nowa sieć komórkowa Play poinformuje o oficjalnym rozpoczęciu komercyjnej działalności. Wtedy też poznamy pierwsze szczegóły oferty produktowej.

Kampania promocyjna Play'a już ruszyła w mediach i wybranych centrach handlowych. Spółka P4, operator sieci, reklamuje start usług hasłem "Narodzi się nowa jakość". O tym czy tak faktycznie się stanie, zadecydują oczywiście klienci. Play w chwili startu będzie miała nie więcej niż kilkanaście procent z liczby nadajników jakie planuje uruchomić samodzielnie w tym roku. Odpowiedni zasięg zapewni firmie umowa roamingowa zawarta z Polkomtelem.

Nadspodziewanie szybko - znacznie szybciej niż własnej sieci nadajników - P4 dorobiła się pokaźnej sieci dystrybucyjnej. Początkowo oferta Play'a - jak informował Press.pl - dostępna będzie w Empiku i wybranych marketach oraz stoiskach w centrach handlowych. Do maja "przemalowane" mają zostać punkty sprzedaży sieci Germanos (oferującej dotychczas produkty Ery), jaką niedawno przejęło P4. Germanos ma ich w Polsce ok. 200.

Czytaj także:

Play wchodzi do gry: Raport Computerworld

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200