Google Cloud i Briliio pracują nad w rozwiązaniami gen AI dla branży usług

Brillio, wiodący dostawca usług i rozwiązań w zakresie transformacji cyfrowej ogłosił partnerstwo z Google Cloud w celu tworzenia najnowocześniejszych rozwiązań dla usług finansowych i organizacji opieki zdrowotnej przy użyciu generatywnych możliwości AI Google Cloud.

fauxels/ Pexels

W ramach tego partnerstwa Brillio uruchomi również nowe usługi konsultingowe, aby pomóc organizacjom w innowacyjnym wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji w ich działalności. Współpraca rozszerzy również zdolność Brillio do wprowadzania generatywnej sztucznej inteligencji do swoich doświadczeń klientów, inżynierii i ofert danych, umożliwiając w ten sposób klientom odblokowanie większej wartości poprzez industrializację procesów i skrócenie czasu wprowadzania na rynek i kosztów obsługi.

Rozwiązania generatywnej sztucznej inteligencji Brillio, oparte na Vertex AI Google Cloud, umożliwią organizacjom świadczącym usługi finansowe interpretację wniosków kredytowych, wzmocnienie pozycji dyrektorów call center, udzielanie porad inwestycyjnych i skuteczniejsze podsumowywanie portfeli. Zapewnią one również całościowy wgląd w informacje finansowe klientów, umożliwiając organizacjom świadczącym usługi finansowe oferowanie innowacyjnych produktów i usług, zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń klientów i dywersyfikację strumieni przychodów.

Zobacz również:

  • Sztuczna inteligencja Google’a w biurze podróży
  • AI w walce z przestępstwami finansowymi

Organizacje opieki zdrowotnej skorzystają z tych rozwiązań poprzez przyspieszenie kodowania medycznego, wcześniejszej autoryzacji, przetwarzania roszczeń oraz dokumentacji regulacyjnej i zgodności z przepisami dotyczącymi badań klinicznych. Brillio buduje również niezależne od branży, hiper-spersonalizowane inteligentne rozwiązanie wyszukiwania za pomocą Google Cloud, które zapewni znacznie lepsze wrażenia pacjentom i świadczeniodawcom, umożliwiając samoobsługowy dostęp online do szerokiej gamy świadczeń, roszczeń, płatności i innych informacji związanych ze zdrowiem oraz usprawniając, przyspieszając i usprawniając operacje call center.

„Generatywna sztuczna inteligencja ma potencjał zrewolucjonizowania rynku dzięki możliwości skalowania innowacji, przyspieszenia czasu wprowadzania na rynek oraz zwiększenia ogólnej produktywności i wydajności”, powiedział Raj Mamodia, dyrektor generalny Brillio. „Cieszymy się, że możemy współpracować z Google Cloud i wykorzystać jego uznane w branży możliwości sztucznej inteligencji do wspólnego opracowywania transformacyjnych rozwiązań generatywnej sztucznej inteligencji, które pomogą naszym klientom tworzyć wykładniczą wartość”.

„Możliwości generatywnej sztucznej inteligencji Google Cloud mogą stanowić prawdziwą wartość dodaną dla organizacji opieki zdrowotnej i usług finansowych, szczególnie w obszarach, w których prywatność i bezpieczeństwo danych są najważniejsze”, powiedział Jim Anderson, wiceprezes ds. ekosystemu partnerów i kanałów w Ameryce Północnej w Google Cloud. „Nowe usługi i rozwiązania od partnerów takich jak Brillio pozwolą szybciej i skuteczniej skalować te możliwości dla klientów oraz stworzą jeszcze więcej możliwości dla organizacji, aby przyspieszyć transformacje oparte na sztucznej inteligencji”.

Brillio wykorzysta również technologie AI Google Cloud do stworzenia generatywnego studia AI w celu opracowania zaawansowanych rozwiązań generatywnej sztucznej inteligencji, dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. Inicjatywa ta uzupełni istniejący pakiet rozwiązań Brillio opartych na sztucznej inteligencji i pomoże organizacjom radzić sobie z zakłóceniami, dostarczać doskonałe doświadczenia i napędzać rozwój biznesu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200