Genesys Voice Portal

Należąca do koncernu Alcatel, spółka Genesys Telecommunication Laboratories wprowadziła rozbudowaną wersję portalu głosowego Genesys Voice Portal.

Zaopatrzony w otwarte interfejsy portal głosowy GVP, rozszerza możliwości konwersji językowej przez integrację z oprogramowaniem pozwalającym na rozpoznanie mowy. Oferowana wersja Genesys Voice Portal pozwala zwiększyć funkcje samoobsługowego centrum głosowej obsługi klienta i obniżyć koszty związane z jego eksploatacją.

Portal głosowy umożliwia przedsiębiorstwu stały dostęp do zbioru informacji opartych na systemie sieciowym jedynie za pomocą komend głosowych. Rozbudowana baza językowa stwarza możliwości budowy międzynarodowego głosowego centrum obsługi klienta.

Zobacz również:

  • Microsoft rozszerza program bug bounty

Dostarczana wersja GVP stwarza możliwość integracji z oprogramowaniem OpenSpeech Recognizer, zaprojektowanym przez SpeeechWorks International.

Według informacji Datamonitor, do 2005 roku obrót na rynku Voice XML może wzrosnąć nawet do 600 mln USD rocznie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200