Genesys Express – małe contact center

Spółka Genesys Telecommunications Laboratories, będąca własnością Alcatela, wprowadziła na polski rynek Genesys Express - rozwiązanie do tworzenia w ciągu jednego dnia w małym lub średnim przedsiębiorstwie multimedialnego centrum kontaktowego (contact center).

Jak wynika z badań Instytutu Datamonitor, małe instalacje contact center to obecnie 50 proc. rynku w tym segmencie, a do 2005 r. udział rozwiązań obejmujących od 11 do 30 agentów, prawdopodobnie wzrośnie do ponad 60 proc.

Genesys Express może kontrolować do 50 agentów firmy za pomocą dwóch pakietów programowych. Podstawowym jest Genesys Express Voice – przeznaczony do trasowania, zarządzania i monitorowania połączeniami głosowymi oraz korzystania z bazy danych MSDE SQL2000. Jego multimedialne rozszerzenie Genesys Express Multimedia zawiera oprócz Genesys Express Voice dodatkowo oprogramowanie E-Mail Management do obsługi i zarządzania korespondencją mailową oraz pakiet Contact Navigator Multimedia – będący ujednoliconym pulpitem agenta do obsługi zarówno rozmów głosowych jak i poczty e-mail.

Zobacz również:

  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • VoLTE w praktyce - czy warto korzystać z tej technologii?

Obie wersje, wcześniej skonfigurowane i zintegrowane, są przygotowane do zainstalowania na standardowym serwerze.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200