Fujitsu Siemens dla e-biznesu
- Anna Machol,
- 06.02.2002, godz. 13:05
Fujitsu Siemens Computers uruchomił wspólnie z działem Siemens Business Services (SBS) dwa centra wsparcia gwarantujące niezawodną pracę wydajnych serwerów uniksowych w zastosowaniach kluczowych dla działalności firmy ($Business Critical Computing$).
Fujitsu Siemens Computers uruchomił wspólnie z działem Siemens Business Services (SBS) dwa centra wsparcia gwarantujące niezawodną pracę wydajnych serwerów uniksowych w zastosowaniach kluczowych dla działalności firmy (Business Critical Computing).
Nowe centra wsparcia w Paderborn (Niemcy) i w San Jose w Kalifornii (USA) oferują 24-godzinną pomoc użytkownikom serwerów Fujitsu Siemens w 32 krajach, w tym także w Polsce. Ciągłym serwisem są objęte wszystkie modele serwerów, od Primepower 800 do PRIMEPOWER 2000, pracujące na platformie Solaris/SPARC.
Zobacz również:
Fujitsu Siemens Computers zaprezentował także oprogramowanie openSEAS, narzędzie klasy średniej do integracji oprogramowania firmy. openSEAS składa się z trzech modułów:
WebTransactions - do integracji aplikacji z Internetem i sieciami intranet i ekstranet;
BizTransactions - do realizacji transakcji handlowych;
BeanTransactions - serwer aplikacji działających w technologii JavaBeans.
Oprogramowanie openSEAS współpracuje z systemami MVS, BS2000, Unix, AS400 i SAP/R3.