Francuski łącznik

Unima 2000 podpisała wyłączną umowę partnerską z VocalCom, francuskim producentem systemów contact center.

Krakowska spółka poszerza ofertę rozwiązań dla contact center. "Potencjał tego rynku w Polsce jest znaczący. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z kolejnym dostawcą. VocalCom wyselekcjonowano z grona ośmiu kandydatów" - mówi Wojciech Glijer, projekt manager z Unima 2000. Wśród kluczowych kryteriów znalazły się: nowoczesna architektura, niezależność od infrastruktury telekomunikacyjnej klienta, elastyczna skalowalność liczby obsługiwanych stanowisk oraz wielokanałowa komunikacja (VoIP, poczta elektroniczna, SMS, chat, faks i wideo).

Na mocy umowy partnerskiej z VocalCom, Unima 2000 będzie oferować system Hermes.net. Przedstawiciele Unima 2000 deklarują, że rozwiązania VocalCom umożliwiają szybki zwrot z inwestycji oraz niższe koszty utrzymania, ponieważ agenci korzystają z systemu wyłącznie poprzez przeglądarkę, wyposażeni jedynie w komputer i słuchawki. Taka architektura umożliwia łatwe zarządzanie systemem w jednej lokalizacji, a także w strukturze wielodziałowej lub w modelu telepracy agentów. Unima 2000 prowadzi obecnie cztery projekty związane z wdrożeniem rozwiązań nowego partnera. Spółka nie zdradza bliższych szczegółów. Specjalizuje się jednak w branży finansowej i outsourcingowych usług call center, zatem zapewne tutaj należy szukać pierwszych użytkowników.

Co ciekawe, systemy VocalCom są także przystosowane do modelu hostowanego - Unima 2000 planuje wykorzystać to do wprowadzenia usługi korzystania z funkcjonalności systemu "na żądanie". W ten sposób chce dotrzeć do firm działających w innych branżach o mniejszej skali biznesu. Innym planowanym modelem jest dzierżawa rozwiązania.


TOP 200