Firma Sage Symfonia wprowadzi własny CRM

Właśnie trwają prace nad lokalizacją systemu CRM Act! rozwijanego przez Sage Group - właściciela Sage Symfonia - w Irlandii. Firma chce go zaoferować przede wszystkim klientom Symfonia Premium i Symfonia Forte.

Właśnie trwają prace nad lokalizacją systemu CRM Act! rozwijanego przez Sage Group - właściciela Sage Symfonia - w Irlandii. Firma chce go zaoferować przede wszystkim klientom Symfonia Premium i Symfonia Forte.

Premiera polskiej wersji systemu Act! ma mieć miejsce latem 2007 r.

Jednocześnie przedstawiciele Sage Symfonia zaprezentowali wyniki finansowe za, zakończony we wrześniu, 2006 rok finansowy. Przychody firmy wyniosły 38,7 mln zł (wzrost o 22%), a zysk netto ok. 5,4 mln zł.

W ubiegłym roku najszybciej rosła sprzedaż wprowadzonej w tym roku subskrypcji na usługi Sage Symfonia. W ramach rocznego abonamentu klienci mają dostęp do wszystkich uaktualnień. Sage Symfonia - wspólnie z partnerami - w tym roku uruchomiła także centra szkoleniowe związane ze sprzedawanym przez siebie oprogramowaniem.

Przedstawiciele Sage Symfonia przyznają, że zastanawiają się nad - podobnym do strategii właściciela - wzrostem przez akwizycję. Sage Group osiągnęło w minionym roku 22-proc. wzrost przychodów (do 936 mln funtów), ale nie uwzględniając przejęć wzrost ten szacowany jest jedynie na ok. 7%. "Trzeba jednak przyznać, że wybór jest ograniczony. Dwie liczące się na tym rynku firmy - WA-Pro i Soft-lab - przejęło już bowiem . Transakcje te zbiegły się w czasie z wejściem Sage Group do Polski. Nadal jednak szukamy potencjalnego partnera" - mówi Elwira Sokołowska, prezes zarządu Sage Symfonia.


TOP 200