Expert Anywhere usprawnia pracę contact center

Nortel zaprezentował nowe rozwiązanie komunikacyjne wspomagające pracę contact center, które nosi nazwę Expert Anywhere. Pozwala ono zwiększyć poziom obsługi klientów dzięki efektywnemu wykorzystaniu wiedzy pracowników.

Rozwiązanie (obsługiwane przez zintegrowany pakiet aplikacji multimedialnych Nortel Application Center, oparty na protokole SIP) pozwala firmom kierować zgłoszenia klientów do najbardziej kompetentnego pracownika, bez względu na jego funkcję i miejsce pracy.

Niezależnie od tego jakie miejsce w strukturze firmy zajmuje dany konsultant, oprogramowanie Expert Anywhere łączy rozmowę, umożliwiając rozwiązanie problemu zgłaszanego przez klienta podczas jednego kontaktu telefonicznego. Expert Anywhere pozwala uniknąć dużych nakładów na utrzymanie scentralizowanych i regionalnych contact center.

Zobacz również:

  • GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania

Contact Center 6.0, kluczowy komponent rozwiązania dla contact center z Expert Anywhere, jest kolejną generacją opartego na protokole SIP multimedialnego contact center. Jednolita architektura centrum umożliwia menedżerom szybkie przystosowanie dowolnego contact center do zróżnicowanych potrzeb klientów. Więcej informacji tutaj.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200