Exchange Online - Microsoft zabiera głos w sprawie ostatniej awarii
- IDG News Service,
- 23.05.2011, godz. 10:40
W zeszły czwartek serwis Exchange Online miał poważne problemy i niektórzy użytkownicy w USA nawet przez kilka godzin nie mieli dostępu do usługi pocztowej Microsoftu. Z wypowiedzi firmy wynika, że przyczyną był błąd oprogramowania.
Polecamy:
Zobacz też:
Microsoft podał, że zmierza w kierunku opracowania i wprowadzenia poprawek do oprogramowania, które zapobiegną pojawianiu się podobnych problemów w przyszłości. Należy nadmienić, że były to kolejne kłopoty z serwisem w ostatnim czasie.
Zobacz również:
- System MS-DOS wrócił po latach w postaci open source
- Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
Nie tylko Microsoft ma problemy ze swoimi usługami i oprogramowaniem oferowanym w technologii chmury obliczeniowej. Problemy takie zmniejszają jednak zaufanie do firmy, która stara się ostatnio zachęcić użytkowników do korzystania z platformy Azure oraz nowej usługi Office 365, która ma stanowić konkurencję dla Google Docs.
Administratorzy, na których zwykle skupiają się pretensje użytkowników, w przypadku awarii usług świadczonych w chmurze obliczeniowej, mogą jedynie zgłosić skargę do dostawcy tych rozwiązań.