Europejska kampania “Get Moder with Toshiba”

Toshiba uruchamia kampanię informacyjną adresowaną do klientów indywidualnych, a także małych i średnich przedsiębiorstw dotyczącą wygaśnięcia wsparcia systemowego dla Windows XP. Jest ona powiązana z iniciatywą Microsoft Get2Moder.

Toshiba wraz ze swoimi partnerami uruchomiła kampanię ‘Get Modern with Toshiba’ ogólnoeuropejski projekt marketingowo-sprzedażowy wspierający firmy, w tym również te z sektora MSP, by uświadomić im konsekwencje związane z wygaśnięciem wsparcia Microsoft dla systemu Windows XP i pakietu Microsoft Office 2003. Toshiba wprowadza promocje ułatwiające pracownikom i przedsiębiorcom zakup nowych laptopów z nowym systemem operacyjnym. Kampania połączona jest z iniciatywą Microsoft Get2Modern zachęcającą firmy do zaktualizowania systemu operacyjnego Windows do najnowszej jego wersji, dającej najwyższą, dostępną funkcjonalność.

Europejska kampania “Get Moder with Toshiba”
Microsoft szacuje, że 30% małych i średnich przedsiębiorstw obecnie używa systemu Windows XP , który był wspierany przez Microsoft przez ponad 12 lat, dokładnie od 2001 roku. Od 8 kwietnia 2014 roku, firma przestanie wydawać aktualizację dla systemu, a także zakończy wsparcie urządzeń z systemem Windows XP.

Zobacz również:

  • Użytkownicy Androida mogą się wkrótce zdziwić

Oznacza to, że użytkownicy mogą narazić siebie, swoje firmy i współpracowników na brak odpowiednich zabezpieczeń dla danych tworzonych i przechowywanych w programach systemu Windows XP. Oznacza to, że Microsoft nie będzie wydawał aktualizacji oprogramowania, nie będzie też opracowywał tzw. „łatek” redukujących luki systemowe Windowsa XP. Jedynym sposobem na podtrzymanie zabezpieczeń i stworzenie dodatkowych aktualizacji będzie korzystanie z kosztownych, zewnętrznych firm dostawczych. Użytkownicy systemu Windows XP stracą też szansę na osiągnięcie wymiernych korzyści płynących z użytkowania nowych, bardziej innowacyjnych systemów, których poziom bezpieczeństwa znacząco wzrósł w ciągu ostatnich 12 lat.

Marcin Morawski – Regional Marketing Manager Poland, Baltics & CEE firmy Toshiba komentuje: “Zanim Microsoft zakończy proces wsparcia dla Windowsa XP, wspólnie pracujemy nad tym, aby przypomnieć użytkownikom o zbliżającym się w kwietniu terminie i konieczności migracji danych”. IDC szacuje, że posiadanie systemu Windows XP jest pięć razy droższe niż posiadanie systemu Windows 7, co jest silnym argumentem finansowym dla przyszłych użytkowników. Nasza kampania „Get Modern with Toshiba”, sprawi, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom konkurencyjne i niezawodne produkty oraz usługi, które w połącznie z doświadczeniem firmy Toshiba tworzą ogromnną wartość dodaną.

Użytkownicy, którzy zdecydują się na wymianę dotychczas posiadanego sprzętu na nowy, z bezpiecznym systemem operacyjnym mogą być zainteresowani najnowszą gamą biznesowych laptopów, w skład których wchodzą następujące modele: Portege Z30, Tecra Z40 oraz Tecra Z50, które są trwałe, wydajne, lekkie i dedykowane rozwiązaniom biznesowym. Nowy model Portege R30, laptop biznesowy klasy premium oraz Tecra A50, wszechstronny laptop biznesowy także znajdują się w tej ofercie.

Więcej szczegółów dot. kampanii i okoliczności wycofania systemu Windows XP dostępnych jest nastronie internetowej “Get Modern with Toshiba” www.toshiba.pl/getmodern.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200