Europejska ekspansja Allied Telesyn

Producent urządzeń sieciowych w minionym roku zanotował 25-proc. wzrost przychodów na rynku europejskim. Firma planuje więc poszerzenie kanałów dystrybucji w regionie. W styczniu Allied Telesyn uruchomił polski oddział, następnie otworzył biura w Moskwie, Lizbonie i Kolonii. Producent spodziewa się, że w 2001 r. osiągnie nawet 40-proc. wzrost przychodów w Europie Wschodniej.

Allied Telesyn, producent urządzeń sieciowych, planuje w bieżącym roku w Europie zwiększenie sprzedaży o 25%, w krajach środkowoeuropejskich - nawet o 40%. W związku z tym firma otworzyła nowe biura, m.in. w Moskwie, Lizbonie i Kolonii, a w Amsterdamie uruchomiła europejskie centrum wsparcia technicznego. Polski oddział firmy powstał w styczniu 2001 r. wielojęzyczne, europejskie centrum wsparcia dla klientów.

Firma zakończyła ubiegły rok finansowy zwiększeniem przychodów ze sprzedaży o 25%. W 2001 r. w skali globalnej producent spodziewa się utrzymać to tempo wzrostu, natomiast na rynku środkowoeuropejskim zwiększyć przychody o ponad 40%. "Rynek IT, szczególnie branża sieciowa, przeżywa obecnie kryzys. My notujemy wzrost. Klienci uważniej analizują obecnie koszty inwestycji. Kupując sprzęt sieciowy, wolą wybrać tańszą, co nie znaczy, że gorszą jakościowo ofertę." - powiedział Marek Strupiechowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Allied Telesyn.

Zobacz również:

Allied Telesyn powstał w 1987 r. Posiada na świecie 14 oddziałów. Do stycznia br. działalność w Polsce koordynował oddział wiedeński. Allied Telesyn oferuje przełączniki sieciowe, rozwiązania dla VoIP, produkty DSL i systemy bezprzewodowe.