Energis i Inotel oferują telefonię IP

Obie firmy podpisały umowę o współpracy, na mocy której Energis będzie dostarczał klientom profesjonalne usługi telefonii internetowej przy wykorzystaniu platformy Inotel. Firmy, które zdecydują się na podłączenie do platformy Inotel, będą mogły telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych - tzw. IP Phone, bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub za pomocą słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.

Obie firmy podpisały umowę o współpracy, na mocy której Energis będzie dostarczał klientom profesjonalne usługi telefonii internetowej przy wykorzystaniu platformy Inotel. Firmy, które zdecydują się na podłączenie do platformy Inotel, będą mogły telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych - tzw. IP Phone, bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub za pomocą słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.

W platformie Inotela zostały wykorzystane najnowsze rozwiązania firmy Global IP Sound, która jest m.in. dostawcą warstwy dźwiękowej popularnego oprogramowania do rozmów głosowych Skype. "Dzięki temu jakość połączeń telefonicznych, realizowanych za naszym pośrednictwem, nie odbiega od telefonii tradycyjnej" - zapewniają przedstawiciele Energisu. Dodatkowo w skład platformy Inotel wchodzą system billingowy, CRM i panel dla klientów, który zastępuje tradycyjną centralkę telefoniczną. Klient będzie mógł też mieć natychmiastowy dostęp do billingu i szczegółowych danych na temat rozmów telefonicznych (długość i koszt połączenia, z którego numeru było wykonywane i do kogo). Istnieje również możliwość zmiany strefy numeracyjnej. Oznacza to, że klienci mogą dzwonić np. z warszawskiego numeru lub odbierać połączenie na ten numer z dowolnego miejsca na świecie.


TOP 200