EMC nagrodzone za obsługę i dbałość o klientów

Firma otrzymała od stowarzyszenia Technology Services Industry Association (TSIA) nagrody STAR Award Fall 2012. Organizację serwisową EMC wyróżniono za "Innowacyjność w dziedzinie rozwiązań zapewniających sukces klientów" i "Innowacyjność w zakresie świadczenia pomocy technicznej".

Nagrody STAR Award są przyznawane firmom wykazującym się wyjątkową aktywnością, innowacyjnością i zaangażowaniem w nieprzerwane udoskonalanie usług serwisowych. Firma EMC zdobyła już w sumie 21 nagród STAR Award, co zapewniło jej również 4. wyróżnienie TSIA Hall of Fame. Ta prestiżowa nagroda jest wyrazem uznania dla nieprzerwanych dążeń firmy EMC do dostarczania usług serwisowych w pełni adresujących potrzeby klientów.

Nagroda w kategorii "innowacyjność w dziedzinie rozwiązań zapewniających sukces klientów" jest wyrazem uznania dla EMC za stworzenie modelu zarządzania usługami zorientowanego na klientów. Przewidując zmiany w branży informatycznej oraz związane z nimi nowe wymagania klientów, EMC dostosowało swoje procesy oraz organizację serwisową. Przyjęcie opinii klientów, jako podstawowego kryterium przy wdrażaniu zmian oraz tworzeniu nowych inicjatyw zapewniło rekordowo wysoki poziom zadowolenia klientów ze współpracy z EMC a w szczególności z usług serwisowych dostarczanych przez dział usług globalnych.

Nagroda za innowacyjność w zakresie świadczenia pomocy technicznej stanowi wyróżnienie za zintegrowanie z macierzami EMC VNXe oprogramowania Unisphere. Platforma Unisphere ułatwia obsługę serwisową dzięki automatycznemu wykrywaniu usterek i powiadamianiu serwisu EMC o problemach. Dodatkowo Unisphere® ma wbudowane narzędzie samopomocy, a także zapewnia bezpośredni dostęp do ekspertów ds. pomocy technicznej. Funkcje te oferują wiele korzyści i dużą wygodę, dlatego są chętnie stosowane zarówno przez klientów, jak i partnerów EMC.

"Inicjatywa STAR Awards jest organizowana w branży usług technologicznych już od wielu lat. Jej celem jest wyróżnianie przedsiębiorstw, które aktywnie wpływają na podnoszenie standardów na tak ważnym rynku jak rynek IT. Z całą pewnością firma EMC zademonstrowała swoje wyjątkowe zaangażowaniem w takich obszarach jak pomoc techniczna oraz usługi zapewniające sukces klientów. Możliwość wyróżnienia jej podczas konferencji TSW Service Transformations sprawiła nam ogromną satysfakcję" - powiedział Tom Rich, wiceprezes stowarzyszenia TSIA ds. programów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200