E-marketing dla Międzynarodowego Sądu Arbitrażowego

Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy (MSA) zawarł umowę z warszawską spółką E-Support Group na outsourcing usług związanych z prowadzeniem e-marketingu MSA. Umowa o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych ...

Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy (MSA) zawarł umowę z warszawską spółką E-Support Group na outsourcing usług związanych z prowadzeniem e-marketingu MSA. Umowa o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych obejmuje również promocję w Internecie działań prowadzonych przez MSA oraz dostawę usług dostępowych (ISP).

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Dzięki temu porozumieniu produkcja pamięci HBM4 powinna ruszyć za dwa lata
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200