Digital woli promować sztukę

Przebywający niedawno w Polsce Alberto Fresco - wiceprezydent Europe Digital Equipment Corporation w wywiadzie udzielonym "Tygodnikowi Gospodarczemu" (nr. 4/92) w odpowiedzi na pytanie czy jego firma zamierza przeprowadzić w Polsce jakąś specjalną kampanię reklamową stwierdził, iż "Digital nie jest szczególnie znany od strony prowadzenia tradycyjnej kampanii reklamowej", a sięga raczej do alternatywnych metod.

Przebywający niedawno w Polsce Alberto Fresco - wiceprezydent Europe Digital Equipment Corporation w wywiadzie udzielonym "Tygodnikowi Gospodarczemu" (nr. 4/92) w odpowiedzi na pytanie czy jego firma zamierza przeprowadzić w Polsce jakąś specjalną kampanię reklamową stwierdził, iż "Digital nie jest szczególnie znany od strony prowadzenia tradycyjnej kampanii reklamowej", a sięga raczej do alternatywnych metod. Jedną z nich jest konsekwentne sponsorowanie różnych przedsięwzięć w dziedzinie sztuki. Ostatnio firma była jednym z głównych sponsorów tourne Europejskiej Orkiestry Młodzieżowej po całym kontynencie. Zapowiedział, że podobne imprezy będą towarzyszyć otwarciu przedstawicielstw w Moskwie i Petersburgu. Ciekawe czy sponsorowani artyści grają tak, jak mu Digital nakazuje, czy też na własną nutę.


TOP 200