Deutsche Bank uruchamia własną telewizję

Rozpoczęły się prace nad stworzeniem pierwszej w Polsce telewizji bankowej. Zgodnie z założeniami projektu, we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC będzie można oglądać realizowany na wyłączność dla banku program DB TV.

Ma to być nowym sposobem na dotarcie do klienta. W sierpniu br. we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC na terenie Polski emitowany będzie cotygodniowy serwis ekonomiczny. Program, który skierowany będzie zarówno do klientów, jak i pracowników banku.

DB TV obejmie komentarze dotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków Deutsche Bank PBC oraz ekspertów zewnętrznych. W materiałach znajdą się także informacje o ofercie banku, nowych propozycjach dla klientów, ale także ciekawostki dotyczące życia zawodowego i pozazawodowego pracowników. Program obejmie także relacje z licznych wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez Deutsche Bank PBC.

"Stworzenie telewizji bankowej jest kolejnym z wielu działań jakie podjęliśmy, aby być bliżej klientów. Naszym celem jest pokazanie w sposób ciekawy oferty Banku jak i przyjazne komentowanie tego, co dzieje się na rynku finansowym. Dążymy do tego, aby przekaz był zrozumiały dla każdego klienta i ułatwiał mu poruszanie się po skomplikowanej materii jaką są finanse" - mówią przedstawiciele Deutsche Bank PBC.

DB TV to nie tylko program bankowy, który zajmie w sumie 30% całego czasu antenowego. Połowa przeznaczona zostanie na retransmisje jednego z programów informacyjnych. Pozostałe zaś 20% czasu wykorzystane zostanie na reklamę.

Infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku. 42-calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic. Projekt zrealizował Wincor-Nixdorf.

Źródło - Deutsche Bank PBC

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200