Cyfrowa platformy do komunikacji Cisco Spark w nowej odsłonie

Cisco ogłosiło dostępność nowej wersji Cisco Spark, narzędzia do współpracy, które integruje komunikację za pośrednictwem chatu, wideo oraz rozmów telefonicznych.

Ponadto firma wprowadza rozwiązania Cisco Spark Board oraz Cisco Spark Meetings, które wraz z aplikacją Cisco Spark tworzą cyfrową platformę do współpracy.

Cisco Spark łączy różne kanały komunikacji, takie jak chat, wideo, rozmowy telefoniczne oraz współdzielenie treści i danych, w jednej aplikacji. Jest ona niezależna od wykorzystywanych przez użytkownika urządzeń i systemów operacyjnych. Może działać pod kontrolą Windows, iOS, Android, a także jako klient webowy.

Zobacz również:

Dzięki otwartemu interfejsowi API może być integrowana z różnymi dodatkowymi aplikacjami, takimi jak m.in Box, Dropbox, GitHub, Google Drive, Jira, OneDrive, Salesforce Alerts, Twitter, SmartSheet czy Splunk.

Wraz z nową wersją Cisco Spark, Cisco wprowadza Cisco Spark Board. To bazujące na chmurze urządzenie typu „all-in-one”, które umożliwia bezprzewodowe współdzielenie ekranu przez wszystkich użytkowników z dowolnego miejsca oraz korzystanie z interaktywnej multimedialnej tablicy edytowalnej przez wszystkich użytkowników.

Cisco wprowadza też do oferty Cisco Spark Meetings. Jest to „kieszonkowa” wersja Cisco Spark Board. Rozwiązanie umożliwia grupowe korzystanie z interaktywnej tablicy – nawet jeśli nikt nie posiada Cisco Spark Board.

Cisco Spark Meetings to „kieszonkowa” wersja Cisco Spark Board. Umożliwia grupowe korzystanie z interaktywnej tablicy – nawet jeśli nikt nie posiada Cisco Spark Board. Po wprowadzeniu do aplikacji planowanego spotkania, tworzona jest specjalna przestrzeń pozwalająca na publikację jego programu, zaproszenie do udziału wszystkich wymaganych osób, współdzielenie związanych ze spotkaniem dokumentów i plików oraz wymianę ewentualnych uwag za pośrednictwem mechanizmu chat.